Časopis dTest se již přes dvacet let zasazuje o práva spotřebitelů zejména poskytováním objektivních informací a nezávislými testy výrobků, potravin a služeb. Měsíc co měsíc se s výsledky testů a dalšími zajímavostmi můžete seznámit v časopise dTest nebo na webových stránkách www.dtest.cz.
Od konce roku 2010 provozuje dTest současně spotřebitelskou poradnu poskytující poradenství v oblasti spotřebitelských práv. Pokud jste neuspěli s reklamací zboží, chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy, přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon nebo si jen nejste jisti, jaká práva máte - neváhejte a určitě kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009. V provozu je každý všední den od 9 do 17 hodin. Jde o běžnou pevnou linku a poradenství je poskytováno zdarma. Rovněž je vám k dispozici zcela bezplatná elektronická poradna na adrese www.dtest.cz/e-poradna. Mimosoudní dořešení sporu s podnikateli nabízí služba VašeStížnosti.cz na internetové stránce www.vasestiznosti.cz. K úspěšnému prosazení práv mohou napomoci i vypracované vzorové dopisy.
Mezi další služby, které můžete využít, patří volně zpřístupněná databáze nebezpečných výrobků, srovnávače zejména finančních služeb a tarifů mobilních operátorů, příručky pro spotřebitele zaměřené na zajímavá a důležitá témata (předváděcí a podomní prodej, nákupy přes internet, telekomunikace, cestování, potraviny).
Samolepka „Nevhazujte reklamu“, obtěžuje-li vás schránka plná reklamních letáků, samolepka „Prodejci, nezvoňte“ pro odrazení podomních obchodníků a informativní brožurky jsou k dispozici na obecním úřadu v Sazovicích.
Nenechte se zaskočit a buďte informovanými spotřebiteli.